Free latte

March 19, 2009

19_03_09-077skal

19_03_09-079skal

I walked by this furniture shop on my way to the shop this morning and when I smelled fresh coffee -I walked in there like a zombie.  So I got a free cup of latte and a couch-talk:-)

Didn’t buy a couch but I couldn’t resist this little bowl…

5 Responses to “Free latte”

  1. Katrine Ny Says:

    Godt fund! Passer lige til mit gule forårshumør, hihi. (Se bloggen og du vil forstå).
    Jeg vidste faktisk slet ikke, at de havde sådan noget fint tilbehør i Bolia. Hmm, måske jeg skulle stikke forbi snart? Jeg vil da også have sådan en skål nemlig! :)

  2. lina Says:

    lovely bowl! & free latte?! that is sure to make a day!

  3. brinja Says:

    Katrine: Ja, jeg kunne heller ikke lade være med at tænke på påske og forår da jeg så den.
    Skålen er fin og den var der i flere størrelser og forskellige farver (den lille jeg har købt kostede 50kr) men udover det syntes jeg ikke rigtig der var noget at komme efter…

  4. brinja Says:

    Lina: Hihi -I know!

  5. Sam Says:

    Lovely little bowl! The colour is so nice!


Leave a Reply

