Party time

July 27, 2010

We held a party last weekend celebrating Viljas arrival and name -it was a great success.  Almost made me feel like a real grown-up throwing a party like that…

In the picture is my good old friend Maria and of course Vilja.

9 Responses to “Party time”

  1. Katrine Ny Says:

    Det ser ud til at have været en smuk fest! Tillykke.

  2. lina Says:

    love the bunting everywhere!

  3. jokemijn Says:

    beautiful garlands and the cutest little teddybear-jacket :)

  4. Agnieszka Says:

    Great miniature, greetings from Poland!

  5. bba Says:

    Tak for en dejlig fest, super lækkert mad, søde og rare menesker; Vilja er bare verdens sødeste baby.

  6. charlie Says:

    hvor fint! har selv termin i morgen og glæder mig allerede til navne-festen! lad mig spørge – har du selv lavet de fine guirlander eller er de købt i kbh (fisker efter forhandler)?

  7. brinja Says:

    Charlie: Wauw hvor spændende og dejligt :) Pynte-vimplerne er nogle jeg sælger i min butik på bryggen, de er ikke på lager lige nu (kun i lyserøde), men de kommer igen i løbet af måneden.
    Jeg sender dig og maven de bedste tanker og håber at høre spændende nyheder snart!

  8. ne Says:

    tillykke til Vilja! Godt navn

  9. charlie Says:

    så må jeg komme ned et smut forbi m bebs!


Leave a Reply

