‘Me time’

July 28, 2010



Had a few hours of ‘me-time’ today. I spend it with coffee and miniature stuff.

Sofa is all done. New sofa table nearly done. Computer and television in progress… Next job: diaper changing station.

12 Responses to “‘Me time’”

  1. whitney Says:

    you are amazing – i love your mini house. it’s so inspiring!

  2. lins Says:

    i love the color of that trunk–beautiful rose. and the elephant toy is adorable. did you decide to paint your rocking horse or not? maybe you will ask vilja what she would like…….. ;)


  3. i can’t believe how detailed everything is – you must be so patient and crafty. it looks just perfect!

    that yellow miniature cot is too sweet…

  4. Mille Says:

    Ej hvor er det hus bare alt for skønt! Jeg er officielt forelsket i det.

  5. lins Says:

    ^^ i agree, i often can’t tell if it’s real or mini at first glance!

  6. Maria Ana Says:

    This is so gorgeous Brinja!!!

  7. Lise Says:

    hej brinja
    har du mon set julie kyhls minilejlighed? kan ses på fantastisk udstilling på dunckers i helsingborg:-)
    go’ sommer!
    lise

  8. brinja Says:

    Lise: Nej hende kender jeg slet ikke, hvor interresant! Jeg googler navnet med det samme :) Rigtig god sommer til jer!

  9. maidinkina Says:

    Hvad er det for en fin plante i har stående i vinduet?
    /Josephine

  10. brinja Says:

    maidinkina: Hej maidinkina! Planten bliver kaldt en ‘fingerfilodendron’ og er så vidt jeg ved ikke svær at opstøve -den er heller ikke svær så at holde :).
    Min var ret lille da jeg køble den, men er på to år blevet mægtig stor, fin og dejlig ‘rodet’. -b

  11. Louise Says:

    Hej Brinja.
    Fanstatisk hjem og butik du har, det er bare så hyggeligt og et rigtigt hjem hvor jeg kan forestille mig man må smide benene op og børnene lege :-) Jeg ville høre dig hvor du køber dine flotte potter henne? mvh Louise

  12. brinja Says:

    Louise: Hej og tak :) Tænker du på de store hvide urtepotter? De er fra i ikea, tror stadig du kan få dem, det er ikke voldsomt længe siden jeg har købt dem.


Leave a Reply

