What Caterina wore this week

July 31, 2010

Caterina is from Denmark like me. She is also a shop owner and a new mum like me. This was what she wore last week.

Go visit her blog for more info: Caterina.

5 Responses to “What Caterina wore this week”

  1. Linda Says:

    Hej :)

    Må jeg spørge hvordan du får klippet motivet så fint ud af det oprindelige foto?

    :) Linda

  2. lins Says:

    so many different looks–all cute! i like the cropped jackets and how she puts things together for a fun look

  3. brinja Says:

    Linda: Hej Linda, selvfølgelig må du spørge!
    Jeg redigerer mine billeder i det billedebehandslings program der hedder ‘GIMP’ det er open-source og derfor gratis.
    Når jeg fjerner baggrunden er det med en lidt forskellige værktøjer, både et ‘saks’ og et markerings værktøj. (Det er helt klart lettest hvis baggrunden er jævn og ensfarvet)
    Du kan nok bruge et hvilket som helst andet program også!
    Men spørg bare hvis jeg ellers kan hjælpe…

  4. Linda Says:

    Tak, Brinja :) Ja de gange jeg har prøvet med saks har det set herrens ud, men måske jeg bare skal øve mig lidt mere, hvem ved :)

  5. brinja Says:

    Linda: hvis du forstørrer billedet meget op og tar lidt ad gangen bliver det fint, men det kræver meget tålmodighed.


Leave a Reply

