Bornholm

August 7, 2010

Just returned from a week vacation on the Danish island Bornholm where Anders dad has a cosy little summerhouse by the sea. He grew up on Bornholm -and so did Anders until he was four.

Ever since Anders and I met eight years ago he has been taking me to Bornholm every summer.

6 Responses to “Bornholm”

  1. Alice Says:

    Hope you had fun!!!!

  2. irene Says:

    i always wanted to visit bornholm, it must be so beautiful there! welcome back home!

  3. Momo Says:

    Hej :)
    Det er første gang jeg klikker mig ind på din blog, og hvor er jeg dog ked af jeg ikke har stødt på den noget før! Er fuldstændigt opslugt af billederne, dine projekter, butikken(du har en butik, ik?), mad billederne, lejligheden… wow!! Btw, lidt fjollet spørgsmål, men hvor bor du sådan ca? Jeg synes lejlighedens rum er aldeles lækker, og kunne godt tænke mig at flytte ind i noget lignende :-) Men hold da fast, du virker som en kanon sej person. Glæder mig til forsat at følge din blog :)

    Mvh Momo.

  4. brinja Says:

    Hej Momo!
    Tusind tak for de søde ord, jeg er totalt smigret :)
    Jo, jeg har en butik på Islands Brygge, den hedder Brinja ligesom mig. Min lejlighed ligger på Frederiksberg.
    Hvor er det bare dejligt at få en ny glad blog-læser, velkommen til!
    -b

  5. Momo Says:

    Jeg må forbi din butik og kigge, den ser så fin ud :)! Selv tak :)

  6. Momo Says:

    eller jeg mener: Det var så lidt*

    haha :D


Leave a Reply

