New boxes in the shop

March 22, 2011

13 Responses to “New boxes in the shop”

  1. Ida Says:

    De nye æsker fra House Doctor er rigtig, rigtig fede! Jeg skal ha’ hamstret nogen :o)

  2. Miss Maybe Says:

    Ih, hvor er de fine. Hvad mon de cirka koster?

  3. Malene Says:

    Jeg er helt pjattet med dem med harlekintern. Er det muligt at købe dem separat? Jeg har kun set dem i sæt.

  4. Simone Says:

    Good morning…
    your boxes look wonderful!
    Do you still do your WIW posts?
    My daughter (9) saw them on your blog and she loves the idea of doing one for you!

  5. dayle Says:

    love the new boxes! Great to see you back too. dayle

  6. brinja Says:

    Simone: I haven’t had time to do any ‘fashion posts’ lately, but I would love to get stated again. Send five pictures along and she’ll be the next WIW :)
    Best wishes

  7. brinja Says:

    Malene: Ja, dem er jeg også helt vild med. De bliver desværre kun solgt i sæt hos mig også.
    Go dag
    -b

  8. brinja Says:

    Miss Maybe: Jeg kan ikke huske de præsice priser, men det ligger vist mellem 150-300kr for sæt af to eller tre æsker. Der er både runde og firkantede, høje og lave.

  9. Nicole Says:

    I love the boxes!
    XOXO Nicole, VPV Team Member
    Check us out & follow @ http://www.shopvpv.com/

  10. lins Says:

    It’s great to see these punchy, edgy, pretty colors after such a long grey winter.

  11. Miss Maybe Says:

    Tusind tak for svar – jeg må kigge forbi en dag og lade mig friste lidt :-)

  12. Donna Says:

    fede fede æsker… mon du har flere tilbage? eller er jeg for sent ude? ;)

  13. brinja Says:

    Donna: Tak for din kommentar. Jeg kun få af de firkantede æsker tilbage, men jeg har stadig nogle rigtig fine runde æskesæt.


Leave a Reply

