Happy blog

May 8, 2011

Sun, Ice cream, happy children and cherry trees… one my favourite things about blogging is to re-life the good moments of live and forget all about unpaid bills, dirty laundry and dentist visits.

Ps: Cousin April left, -Vilja right.

20 Responses to “Happy blog”

  1. Birthe Says:

    Lige præcis! Jeg har allerede glemt min eksamensopgave af dine billeder…

  2. Tantepap Says:

    Nåå det ser også dejlig hyggeligt ud på dine billeder.. forstår godt du glemmer de kedelige ting :O)

    For lidt siden købte jeg en smuk parasol i din skønne butik. Men øv – jeg kan ikke få den til at passe ned i en almindelig parasol-holder :(

    Ved du hvad jeg kan gøre?

    Venligst Tantepap :O)

    http://tantepap.blogspot.com/

  3. Sara Says:

    Kære Brinja
    Hvilken ladcykel har du og er du glad for den?

    Kærligst Sara

  4. isabelle Says:

    so true! every single “problem” seems so small and unimportant and yes, blogging makes the moment special and beautiful again…

  5. lins Says:

    Thanks, Brinja…I’ve got all those right now, too. And your photos really cheer me up. <3

  6. Merel Says:

    … And reading happy blogs will make you forget about all that too…! :-)

  7. Ellen Says:

    Oh, to live in Copenhagen. It looks like such a beautiful city, and I love seeing your bike and all the other ones in action! : ) Ellen

  8. sigga Says:

    Tak for en hyggelig dag. April må lære at smile lidt mere til kameraet:-)

  9. nico Says:

    beautiful, is this a chocolate marshmallow in your ice cream :0)?

  10. Marhya Says:

    Precious.
    Love.
    Marhya

  11. Ewa Says:

    moments like that: priceless.

  12. Ida Says:

    Mmm, den is lokker noget så gevaldigt ;-)
    Så forresten et af dine smykker i Femina’s maj nummer. På side 8 så vidt jeg husker ;-)

  13. brinja Says:

    Tantepap: Åhh nej… det er jeg ked af at høre! Jeg tjekker lige op på det hurtigst muligt og vender tilbage.

  14. brinja Says:

    Sara: Det er en ‘bakfiets cargobike’ købt hos cykelbanditten på Nørrebro. Den er tung og klodset, men jeg er super glad for den og bruger den meget :) (jeg har ikke noget at sammenligne med, så jeg kan ikke sige om hvordan den er i forhold til andre typer ladcykler)

  15. brinja Says:

    Nico: Yes it is. It is called ‘ flødebolle’ in Danish :)

  16. brinja Says:

    Ida: Ja, så dejligt! Godt spottet :)

  17. Kristina Says:

    mmh, the icecream looks fantastic!

  18. gracia Says:

    Yes! That’s it. Reliving the good moments. I like that.

  19. mette Says:

    Den der cykeltaske du har bag på, er det en du sælger i butikken? Selvom man har en ladcykel er der alligevel ikke plads til det hele:-)

  20. brinja Says:

    Mette: Jeg har desværre ikke cykeltaskerne i butikken. Det kan være de kommer igen, så skal jeg nok sørge for at give dig besked. Ellers kan du måske søge andre steder de er fre det hollandske mærke ‘Kitsch kitchen’


Leave a Reply

