Vilja

June 6, 2011

18 Responses to “Vilja”

  1. Cecilie Says:

    En smuk pige… Med ballade i øjnene!?

  2. brinja Says:

    hihi -ja ballade i øjnene og plaster på panden :)

  3. Cecilie Says:

    Det er sådan, vi bedst kan lide dem <3

  4. Louise Says:

    Sikke et billede… :o)
    Hvor er hun sød!

  5. Malene Says:

    Hvor er hun fin.

  6. lina Says:

    what a cutie she is!

  7. Jane Says:

    So cute! She looks like Anders..

  8. mrówka Says:

    so cute!
    She looks like her Dad, I think… :)

  9. Milla Says:

    Oh she has changed so much! She looks all grown up ;) *just kidding* I know she is still small but I think she’s less a baby now!

  10. Theresa Says:

    Oh, shes so sweet. You can really see what a beautiful young woman shell become one day.

  11. bba Says:

    Hvor er hun bare sød – sikke øjne hilsen fra Lesbos

  12. Maria Ana Says:

    :D her look is priceless!

    kisses

  13. irene Says:

    this is sweet :)

  14. Marhya Says:

    Oh, beautifoul smile!!!


  15. Hun er skøn! Og så fandt jeg ud af, at hun går i samme vuggestue som min søn! Han er bare inde på rød…

  16. brinja Says:

    vouloircestpouvoir: Gud hvor skægt! Kunne du kende navnet? :-)


  17. Jeg kunne kende navnet – og så har hun altid de fineste striktrøjer på, når jeg ser hende i vuggestuen… så lagde jeg to og to sammen! Jeg har Storm fra rød stue :-)

  18. sigga Says:

    Nåårr, hvor er hun sød. Der ligner hun faktisk April ret meget.


Leave a Reply

