What Sebrina wore this week

August 3, 2011

Remember Nicolai? -this is his girlfriend Sebrina. And this is their blog!

8 Responses to “What Sebrina wore this week”

  1. Sigga Says:

    Hun ser sød ud

  2. brinja Says:

    Jep, jeg er helt enig :-) Mandag og tirsdag er mine yndlings!

  3. Asia Says:

    tuesday is the best!

  4. Sebrina Says:

    Uha jeg er ikke god til at se mig selv sådan meget offentligt lige pludselig :) Men det er alligevel ret fedt! Mange tak Brinja!!

  5. ne Says:

    hver dag glad

  6. brinja Says:

    Sebrina: Forstår dig fuldstændig. Det virker helt mærkligt at se sig selv på den måde :)

  7. heodeza Says:

    Wednesday’s photo is my favourite… :-)

  8. Henny Says:

    Onsdag og torsdag er mine yndlings… Lækker med nogle farver, men også lækkert med sort/hvid


Leave a Reply

