Advent

December 4, 2011

9 Responses to “Advent”

  1. Marieke Says:

    What a sweet idea!

  2. Lien Says:

    The countdown candle is a great idea! Did you make it yourself?

  3. Stine Says:

    Hvor er det fint, elsker snefnuggene der kommer dalende.

  4. Cristina Says:

    love the bird ;)
    Cristina

  5. annamaria Says:

    Love the snowflakes and the flying birdie!:)

  6. Wilhelmine Says:

    Hei, jeg skal til København før jul og har så lyst til å besøke butikken din, jeg lurer på hvor den ligger? Bloggen din er bare så fin, du tar de fineste bilder og gir så mye inspirasjon, beste hilsner fra Wilhelmines blogg i Norge

  7. Sigga Says:

    Så hyggeligt!!!!

  8. brinja Says:

    Wilhelmine: Hej, Min butik ligger lidt uden for byen. Du kan gå derud på ca. 15-20 min fra københavns centrum. Adressen er: Islands Brygge 21. Håber du får en skøn tur til københavn. Og jeg håber jeg selv er i butikken hvis du kommer forbi :)

  9. brinja Says:

    Lien: Thank you very much :) yeps it’s an easy way to create your own count-down-candle. The numbers are available in any office supply store.


Leave a Reply

