Work

January 28, 2012

Painting the shop these days. Happy weekend all!

8 Responses to “Work”

  1. SpoedieZ Says:

    It allready looks good. Fab wallpaper!

  2. Sigga Says:

    Lækkert !!!

  3. Gracia Says:

    The best kind of work (if you are feeling in the mood).

    Happy working.

  4. Cille Says:

    Hej.. Jeg var faktisk lige forbi i fredags og det ser godt ud!

    Jeg har linket til siden – håber det er i orden.

  5. lins Says:

    Be careful! ;-)

  6. Jan Says:

    Hej,

    Jeg bliver nød til at spørge hvor du har fundet/købt det tøjstativ/bøjlestang – ser super fedt og pratiske ud…

    /Jan

  7. brinja Says:

    Jan: Hej Jan, systemet hedder ‘kee klamp’, du kan vist finde det i et almindeligt byggemarked vil jeg tro. Jeg har sat plast folie omkring stængerne på mit, oprindelig er det bare metal. God dag. b


Leave a Reply

